čtvrtek 24. dubna 2014

Knihy bez DPH. :-)

15% sleva na všechny knihy!

Tak jak určitě všichni víme, dneska byl den bez DPH. Znamená to že na všechny knihy je sleva 15%. No není to fajn??
Já jsem toho prostě musela využít :-D . To by jinak nešlo! Pokud vím tak je to ve všech knihkupectvích. :-)
No, tak co jsem si tedy koupila? :-)

První je knížka Vítejte na onom světě, z edice GHOSTGIRL. :-) Tahle kniha mě zaujala svojí obálkou. Obávám se, že na fotce není moc vidět, ale je vážně skvělá. :-)


Druhou je šestý díl Sukuby - Odhalená od Richelle Mead. Ano, ano. Jsem o dost pozadu, já vím. Na tuhle knížku jsem nějak pozapomněla. :D


A třetí knížkou je HON od Andrewa Fukuda. To byla jasná volba. na tuhle knížku jsem viděla recenzi v  Knihánkově a bylo jasné že bude moje! :-D Už jsem jen čekala na slevu, protože teď stejně čtu Pána prstenů a nerada mám rozečtené dvě (i více) knížky najednou. :-)


Máte taky nějaké úlovky? :-) Pochlubte se! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat