středa 25. června 2014

Soutěž!

Takže ano. Už i já byla donucena k soutěži. Mamka už několikrát nadávala, že ta polička spadne, že knížky na stole překážejí, že za chvíli už budou knížky i v hromádkách vyskládané po zemi a já je budu překračovat. Tak pro klid u rodinného stolu, posílám své tři krásky dál. :-)

Tak o co se soutěží? :-) Celkem to budou tři knížky:
1) Zombie blondýny od Brian James. :-)

2) Ghostgirl - Vítejte na onom světě, kterou napsala Tonya Hurleyová. :-) Ale zde musím napsat upozornění: Knížku jsem nosila do školy a moje (ošklivé a moc zlobivé) klíče jí trošku poškrábaly obálku. :-(

3) Spiknutí 365 - Leden, kterou já mám díky jednomu nedostatku v komunikaci dvakrát. ("Ale mami, vždyť jsem říkala, že leden mám a že mi chybí červenec!" "Ježiš tak jsi mi to měla napsat na ten papírek, né? Copak jsi musim všechno pamatovat?!") Takže jedna poputuje k vám! :-)


A co pro to udělat? :-)
1. Napsat mi na email zuzicek632@seznam.cz . Předmět: SOUTĚŽ. Napište tam, v jakém pořadí by jste knížky chtěli. :-) Prosím vás, hlavně nepište, že je vám to jedno. :-D
2. Sledovat mě v pravidelných čtenářích, napište i pod jakým jménem.  :-)
3. Do emailu připsat i váš nejoblíbenější (knižní) citát. Může to být i nějaký obrázek, kterých po facebooku koluje víc než dost. :-) Zkrátka něco, co se vám líbí. :-D
4. Být z ČR. Slovensku se moc omluvám.

Bonusové vstupy:
1. Sledovat můj kanál na youtube, do emailu připište pod jakým jménem. :-)  Můj youtube kanál.
2. Sdílejte tuto soutěž na svém blogu, na facebooku, prostě kdekoli. :-) Opět připojte odkaz. :-) + za každé další sdílení je další vstup navíc. :-)
3. Dejte like na mé facebookové stránce. :-)

Soutěž skončí o půlnoci dne 17.7.2014 :-) 

3 komentáře:

  1. Promiň, ale kvůli soutěži nebudu dávat odběr :) možná časem, ale kvůli soutěži to nebude :)

    OdpovědětVymazat
  2. To doopravdy tak ráda čteš? =D Pokud mohu, doporučil bych ti jednu úžasnou knihu, jmenuje se Jonathan Livingston Racek od Richarda Bacha... Je sice malá a krátká knížka, ale velká a hluboká myšlenkou ;) Zaručuji, že se bude líbit ;)

    OdpovědětVymazat