sobota 6. prosince 2014

Měsíční chvástačka - listopad

Je začátek prosince... víte na co jsem přišla? Mě za listopad přibyly jen tři knížky! :-D Teda asi, snad. :D
A ještě k tomu, sama jsem si koupila jen jednu - a tohle vlastně není normální knížka. :-D
Tak... je to Průvodce magickým světem Harryho Pottera. Tu vyřadili v knihovně (ani nevím proč, je v docela pěkném stavu). 

E-knížka Losing It. :)

A nakonec je to Destrukční deník. :)

Co vy a přírůstky za listopad? :)

5 komentářů:

  1. Koukám, že dnešní den je ve znamení chvástaček :D Také jsem jí dnes nahrávala na blog.
    Jinak o Losing it je poslední dobou hodně slyšet, ale zatím nějak netoužím po jejím přečtení.
    Destrukční deník je skvělá věc - kupovala jsem ho kamarádce(akorát anglicky). Ale já bych vůbec nevěděla jak ho vyzdobit atd. Pro mě by ho byla škoda.

    OdpovědětVymazat
  2. teda tak malo knizek, obdivuju :) i kdyz ja se ted taky dost drzim.

    OdpovědětVymazat
  3. Sice jen tři, ale za to krásné. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy.. Já za listopad mám taky málo, protože jsem šetřila :D Destrukční deník však mám také :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já za listopad hlásím velký knižní nárust :D Hlavně tedy doporučuju Život jedna báseň a The girl you left behind :) Skvělé knihy :))

    OdpovědětVymazat